Cansusolak Rapor parasını özelde çalışan öğretmenler alabiliyor. Kadrolu öğretmenlerin böyle bir durumu yok çünkü zaten maaş kesintisiz ödeniyor
Edsn Tamam öyleyse ben de doğum yaptım ama hiç öyle bir rapor duymadım ama büyük ihtimalle siz 32.haftada herhangi bir belge vermediğiniz için istiyorlar her şekilde 657 li olduğunuz için maaşınız kesilmez
Esra2526 Ben yeni atandım işe başlama tarihi 1 Eylül şuan 36 haftalık hamileyim ama halihazırda çalışmadığım için 37. Haftada da rapor alamayacağım söylendi doğumdan sonra nasıl bir yol izlemeliyim
Alen elifsen ben kadrolu öğretmenim, 32.haftadan önce 5 aylik bir çalışma sürecim oluyor bu süreçte kötü olursam nasıl bir yol izlenir acaba ,rapor alma hakkımız kac gün ve bitince aylıksız izine mi ayrılmam gerekir böyle bir durumda?
Blossom Alen Hocam normal istirahat raporu hakkımız yıl içinde 40 gün. 10 gün şeklinde alabilirsin. Sonrasında heyet raporu da alabilirsin eğer doktorun uygun görürse.
balevlatlarim3535 Alen heyet raporu alabilirsiniz özel hastaneler veriyor. Heyet raporu alırsanız maasinizdan kesinti de olmaz. Ama 10 gün 10 gün tek hekim raporu alırsaniz senede 40 gün hakkımız var ve maastan cüzi miktarda kesinti oluyor.