keremarasmomm Kızlar 37. haftada çalışamaz raporu aldıktan sonra maaşta kesinti oluyor mu yaşayan oldu mu acaba?
Edsn keremarasmomm merhaba 37 de çalışamaz raporu almıyorsunuz otomatik olarak doğum iznine ayrılıyorsunuz idarenize haber vermeniz yeterli kadrolu öğretmenseniz maaşınızı doğum izniniz süresince kesintisiz alırsınız maaş sadece ücretsiz izin alındığında kesilir o da isteğe bağlı
balevlatlarim3535 keremarasmomm 657 ye tabi devlet memuru öğretmenin maaşı doğum izninde kesilmez. 32 de de ayrılsaniz 37 de de ayrılsaniz her ayın 15inde maaşıniz yatar. Ek ders alamazsınız derse girmediginiz için.
elifsen keremarasmomm siz kadrolu öğretmen misiniz? 37 den doğım yaptığınız güne kadr ve doğumdan sonra 8 hafta rapor parası alacaksınız.
keremarasmomm elifsen evet kadroluyum ama doğum yapan bir arkadaşım var normal maaşını alıyor rapor parası değil
Esraasamet Doğum izninde maaş kesilmiyor tam olarak alırsınız ister 32.haftada ayrılın ister 37.haftada
keremarasmomm Esraasamet yani çalışamaz raporu benim maaşımı etkilemez hakkım olan izinde olduğum için değil mi? Birisi rapor parası alırsınız yazmış bu şekil farklı yorumlar gördüm kafam çok karıştı
Esraasamet Rapor parasından kastınız nedir?Ben 2.kez doğum iznine ayrılacağım ilçe milli eğitim kadrosundayım rapor aldım gittim bana dediler ki hocam neden zahmet ettiniz sistem de zaten görünüyor rapora falan gerek yoktu
keremarasmomm Esraasamet birisi öyle yazmış rapor parası alacaksınız diye ben de anlamadım o nasıl olacak maaş alamayacak mıyım kafamı karıştırdı
keremarasmomm balevlatlarim3535 ben de böyle düşünmüştüm sistemde görünüyorsa neden rapor istediler okuldan acaba 😒
balevlatlarim3535 keremarasmomm Aslında mantıken gerek yok 37. Haftada zorunlu doğum izni başlıyor hiçbir türlü calisamayiz ama kurumlar yinede 37. Haftada olduğunuza ve calisamayacaginiza dair rapor istiyor.
yesilmavi Maaşta herhangi bir kesinti olmuyor. Yalnız doğumdan önceki 8 haftayı kullanamazsınız yaz tatiline denk geldiği için 37 de çalışamaz raporu istemesi saçma olmuş okul müdürünün.
keremarasmomm yesilmavi evet doğum öncesi izin tatile denk geldiği için gitti 32de de çalışabilir raporu alıp vermedim onlar da bir şey demedi 37 de sordum rapor çalışamaz raporu almam gerektiği söylendi
yesilmavi Ben 32. Haftada olduğumu belirten belge verip izne ayrılmıştım. Sonrasında da hastahaneden okul idaresine vermek üzere bir belge hazırlıyorlar onu vermiştim. Yapılacak başka bir işlem yok aslında.