IKRAM_01 bbayram Anladım canım. Demekki daha sonrası için randevu verilmiyor artık. Sağlık olsun. Sizede hayırlı sonuçlar olsun inşallah
bbayram pandasever merhaba, ben haftaya balcalıda kontrole gideceğim sonrasını bilmiyorum.. keşke geçmeseydi Ortadoğu’ya 😏
pandasever bbayram Ortadoğu’ya geçmiş öğrendim.🥹 1500 olmuş muayene ücreti.. peki nasıl bir Dr memnunmusunuz
pandasever bbayram bende normalde takipli olduğum Dr dan çok memnunum da hem gebelik şekeri hem tansiyonu çıktı riskli gebeliğe girdi birde ondan görüş almak istedim
papatyaolsun bbayram canım merhaba , Mete hocadan memnun kaldın mı? Bugün gün boyu balcalıya ulaşmaya çalıştım ama asla özel randevu için ulaşamıyorum. Nasıl ulaşabilirim acaba ? Bende de sebepsiz infertilite var. Gidip aşılama denemek istiyorum