Esrafatih01 ilk hamileliğimde Güzelyalı hastanesine gitmiştim, doktorumdan memnun da kalmıştım ama ekonomik sebeplerden dolayı 6. aydan itibaren şehir hastanesi’ne geçmiştim.. şimdi ikinci gebeliğimi yaşıyorum, şimdi hiç gidemem Güzelyalıya, malûm muayene ücretleri ateş pahası 😊 Mete hocanin hem iyi bir doktor olduğunu hemde muayene ücretinin 260 ₺ olduğunu öğrenince gidip denemek istedim, hayırlısı olur umarım 🙏🏼