Mutlulukkk çok sertse eski beklemiş süt oluyor. Normal sertlikteyse süt var demek ama yumuşaksa olay karışık bir tık. Süt vardır, yeni süt doluyordur veya memeyi bitirmiştir. Mesela benim göğüslerim yumuşasada göğüsümde her zaman süt oluyor. Bu kişiden kişiye değişiyor bence. Herkesin yapısı farklı. Bebeğin daha çok küçükmüş belki emerken yorulup bırakıyor veya uyuya kalıyor olabilir mi? Bizde de başta sarılık vardı. Memede uyuya kalıyordu hep. Gıdığına, çene altına falan parmak sür demişti doktor. O şekilde emiyordu hemen. Yutkunmasını takip et. Biberonda kendi akıyor güç kullanmasına gerek yok o yüzden ikisi farklı oluyor. Ya dikkat etmen gereken o kadar şey varki😅 hastanede anlatmış olmaları gerek aslında emmip yattıysa yüksek ihtimal yetmiştir sütün. Durmadan memende tut bebeği sütün gelir zaten. Eds ye bak mama verirken onu kullanırsın. Hala sıkıntı yaşarsan devlet hastanelerinde emzirme ebeleri var onlardan yardım alabilirsin. Ben gebe okuluna gitmiştim çok güzel anlatıp, çok güzel fikirler veriyorlar.