Mutlulukkk benim de ikinci bebişim ikisinde de anne sütü sarılığı oldu .. yeni bende 15günlük anneyim sarılığımız 17iken iki gün hastanede yattık sık sık emzirdim orda bile sadece bir kez mama almış.. abisi de uzayan sarılıktı o yüzden bende panik olmamaya çalışıyorum artık bebeğimin yüzünde var gözlerinde var hafif sarı emzirirsek bol bol geçecektir inşaAllah .. çişli kakalı bez sayısı iyiyse uyanıyorsa sende sıkıntı etme inşallah