Sebnem9593 Yarın tekrar gideceğim gittim 3 doktor da test yaptı bu son gittiğimde de idrar testi yaptı abana enfeksiyon çıkarsa birşey öneriyorlar mı temiz çıktı benim yarın söykeyecegim. İlk çocuğumu ben 25 tansiyonla doğurdum zor bir süreçti yoğun bakımda kaldım hem ben hem kızım acaba ondan dolayı mı kendilerine güvenmitpröar