deniz2812 Birbahargunu tamam yinede açlık 70-90 aralığı tokluk 100-140 aralığı olmalı isteyebilir sizden
Birbahargunu deniz2812 anladım dahiliye normal dedi daha önce birkaç kere daha verdim onlar 110 civarı cikmisti ondan belki
minikmucizeemaak Birbahargunu Sonuçlarım temiz çıktı sağlık ocağı doktoru gerek yok şeker yüklemesine dedi haftaya kendi doktoruma da göstereceğim oda gerek görmezse yaptırmayacağım canım çok şükür
Birbahargunu minikmucizeemaak cok sevindim canım ben de 24 olunca yaptıracağım o testten tabi doktorumdan da fikir alacağım sağlıkla inşallah