minikmucizeemaak Baharoloji Açlık 92 çıktı 12.30 da da tokluk ölçeçeceğim bakalım kaç çıkacak bugün Sağlık ocağına da soracağım
minikmucizeemaak Sum-sum61 Öyle yaptım canım kalktığımda ölçtüm 92 çıktı açlık, yemek yedim 1 saat sonra ölçüm 135 çıktı tokluk da. 3 de Sağlık ocağı randevum var orada da daha detaylı öğreneyim sınırlar ne diye bakalım inşAllah şeker çıkmaz
minikmucizeemaak Sum-sum61 Evet gittim Sağlık ocağı doktoru evde ölçümle uğraşma aç karnına 3 aylık şekerine bakalım dedi. Cuma kan verdim bakalım sonucu çıkscak 🌸
minikmucizeemaak deniz2812 Sağlık ocağı doktorum evde ölçüm yapma 3 aylık şekerine bakalım anlarız dedi bende kan tahlili verdim 🫶🏼
Birbahargunu minikmucizeemaak 3 aylık şeker ne oluyor acaba ben de 23. Haftadayim dahileye açlık tokluk yaptı açlık 79 çıktı kahvaltıdan 2 saat sonra tekrar çağırdılar o da 93 çıktı bir de bunu vereyim normalse istemiyorum şeker yükleme
minikmucizeemaak deniz2812 Hayır yok, ama ilk başlarda kilo artışım oldu ve annem şeker hastası tedbir amaçlı baktırmak istedim
minikmucizeemaak Birbahargunu Sağlık ocağı aç karnına şeker alıyor geriye dönük 3 aylık şekerine bakıyorlar canım
Birbahargunu Bir kadın doğum doktoruna sormuştum Hb a1c testi normalse gerek yok demişti ama ne demek olduğunu bilmiyorum dm üzerinden konuştuk sormadım ben de kendi doktoruma soracağım
deniz2812 Birbahargunu 3 aylık kan şekeri 4.5-6.00 aralığında olmalı. Yüksek olduğunda diyet yada insülin tedavisine başlanmalı. Pankreasın salgıladığı insülin yetersiz demek. Düşükse salgılanan insülin fazla geliyo demek. Yükleme gerekli
deniz2812 Birbahargunu tamam yinede açlık 70-90 aralığı tokluk 100-140 aralığı olmalı isteyebilir sizden
Birbahargunu minikmucizeemaak teşekkür ederim ben de yaptırayım konuyu acali olmuş siz yaptirdiniz mi sonuç nasıl çıktı
minikmucizeemaak Birbahargunu Cuma kan verdim yarın sonuçları alacağım canım umarım şeker çıkmaz yoksa beni bayağı zorlayacak 😂
minikmucizeemaak Birbahargunu Bilgim yok canım ben dağlık ocağına açlık tokluk ölçüsünü sormaya gidince doktorum böylesini tavsiye etti, haftaya doktora gideceğim kendi doktoruma kadın doğuma, oraya gösteririm yüksek çıkarsa yükleme isterse yükleme yaptırırım
minikmucizeemaak Birbahargunu Sonuçlarım temiz çıktı sağlık ocağı doktoru gerek yok şeker yüklemesine dedi haftaya kendi doktoruma da göstereceğim oda gerek görmezse yaptırmayacağım canım çok şükür