Seymoshh mihraveannesii tülay günenç ve Suna Kabil Kucur bu iki doktordan çok memnun kaldım yine randevu için takip ediyorum bende
mihraveannesii Seymoshh teşekkür ederim bende onlardan randevu bakayım ilk gebeligimde ordan takip kıydım memnundum ama hiç belirli bir doktor bakmamıştı genelde asistanlar
Kahraman88 M1994 Bende çok fazla doktor denedim ama sonunda çok şükür Çamlıca medipolde Ayşe Şeyma Küçükakça tavsiye üzerine gittim ve inanılmaz memnun kaldım. Kesinlikle bir kere bile olsa gitmelisin
Nuryg Ben su anda Acıbadem altunizadeye gidiyorum gerçekten memnunum doktorumdan ismi de Aysel özkaynak biraz pahalı ama kesinlikle tavsiye ederim
Hilalblgn Seymoshh iyi akşamlar ben pendikteyim bugün marmaraya gittim o kadar kötü davrandılar ki. Sizin doktorunuz kim?
Lalelale1 M1994 Çamlıca erdem de doktorunuz kimdi ? Ümraniye Kadın doğum da İbrahim Kale gerçekten çok ilgili özel doktora gitmiş gibi ilgi alaka gösterdi
Simer M1994 uskudarda selma nihan karakaya benim dr cok memnunum cok ilgili isterseniz bi arastirin kendi ozel muayenesi var bi sorun oadigi surece ayda 1 ultrason yapiyor 34 haftadan sonra 2 haftada 1 cagiriyor 🌸
Prenseslerinannesiiii M1994 canım MedicalPark Göztepe emine eda Akalın kesinlikle öneririm ilk öğrendiğimden beri aynı doktordayım Şuan 31 haftalık hamileyim.