Merhaba kızlar 7.ayimdayim istanbul anadolu yakasındayım birturlu iyi doktora denk gelemedim devlete gidiyorum suratima bakmiyorlar ozele gidiyorum muayneye gel kontrole gelme modundalar paranla gitsen dahi iyi doktor bulamiyosun yada ben çok şanssızım anlayamadim