Melinoee Busrameryem Canım o 5 gün sonrası gösterir hikayesi tamamen yalan. Rahime ulaşması zaten 1 hafta 10 günü buluyor döllenen yumurtanın. Ben ilişkiden 11 gün sonra predictor erken gebelik testi ile öğrendim. Adetime daha 12-13 gün vardı (düzensiz adet olduğum için) Adet günüm geldiğinde kalp atışını duymuştuk 😊 Yumurtlama gününüzden eminseniz şüpheli ilişki üstünden 10-12 gün geçince çıkıyor buda normal insanda zaten adet zamanına denk geliyor. Aylarca 5 gün sonrası gösteriyor diyip kendimi kandırdım. O ayda bir gün öncesi kan vermiştim 0 çıkmıştı 😂 Ama göğüslerim öyle şişip çevresi koyulaşmıştı ki gene de test alıp bir gün sonrası bakmıştım. Şükür 20. Haftadayız 🙏🏻🙏🏻
Busrameryem Melinoee yumurtanın birinci gününden sonra 12 gün oldu bugün. Ovulasyon testi yapmıştım bu ay. O yüzden daha ssabirsizdim ve baktım sabah😣 Erken gebelik testim de laboquikti
Melinoee Busrameryem Allah büyüktür ama sana tavsiyem kendine iyi bir doktor edinmen. Benim yumurta takibim yapıldı. Ovulasyon testi kullanmadım. Klomen verdi doktorum. İlaç bitince çağırdı. İğne vermeden ben internetten okudugum kadarıyla yumurta ilaçtan sonra 3-5 gün içinde çatlıyormus. Ben ilacın bittiği 4. Gün eşime hadi dedim. Ertesi günü gittiğimde doktora yumurtan çatlamış dedi. O gece değil bir sonraki gece ilişkimiz oldu. Hadi dedigim gece hamile kaldığımı düşünüyorum 😊 evi taşımıştık hatta çok üzülmüştüm düzgün değerlendiremedik kesin olmadı diye. Size tavsiyem doktorla beraber takip etmeniz. En azından yumurtanın çatladıgı zamanı bilip sağlıklı ilişkide bulunmuş olursunuz. Labaquickin ovulasyon testleri bende hep pozitifti 😒 ama bir o kadar da memnun olan var bilemiyorum 🙄
Berram Lilbaby Lilbaby Merhaba hangi markaydı testiniz? Bnmde 5 günüm kaldı bgn yaptm 2. Çizgi görünürde yok ama ışıkla tutunca hayali çizgi var yada ben mi öyle görmk istyrm bilmiyrm . Testim erken gebelik testi değil.
Hnmspsck Busrameryem 6 gün öncesine kadar doğru sonuç diyordu 5 gün öncesinde yaptım negatif çıktı 1 gün kala tekrarladım normal testle silik çizgi çıkmıştı. Biraz sabredin bence 😊
Ilkheyecanim Busrameryem ben adetime 3 gün kala yapmıştım ve çizgi baya belirgin çıkmıştı adetim 1 gün geçincede normal testlerden yaptım onda da görünmüştü
Busrameryem Melinoee haklısınız doktora görünmek lazım. Düşünüyorum bunu ama nedense geri çekiliyorum
Gulnuripeksoylu Bende reglime 2 gün kala yaptım çok silik ikinci çizgi çıkmıştı belli belirsiz iki gün sonrada kan testi yaptırmıştım pozitifti🤗 inşallah seninde öyle olur ❤️
Melinoee Busrameryem Korkmayın doktordan ama gerçekten iyi seçin. Çünkü insanın bütün psikolojisini doktorlar belirliyor ister istemez. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah. Allah isteyen herkesin kucağını doldursun bol bol 🙏🏻
Busrameryem Melinoee Kars'ta olduğum için pek fazla secenegim yok maalesef ki😏 amin inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin🧡🤲🏻🤗