Busrameryem İyi akşamlar herkese. Erken gebelik testini ne zaman yapmak gerekir? Sizler ne zaman yaptınız ve sonuçlar doğru muydu?
Lilbaby Busrameryem adete 6 gün kala diyor ama ben 5 gün önce yaptım çıkmadı. 1 gün kala yaptığımda çıktı ama normal ucuz kaset testlerlede 1 gün kala çıktı.
Hnmspsck Busrameryem 6 gün öncesine kadar doğru sonuç diyordu 5 gün öncesinde yaptım negatif çıktı 1 gün kala tekrarladım normal testle silik çizgi çıkmıştı. Biraz sabredin bence 😊
Busrameryem Lilbaby benim de 6 günüm var. Elimde de erken gebelik testi var. İlişkiden 5 gün sonrasında gösterir yazıyor ama cesaret edip bakamıyorum 😏
Berram Lilbaby Lilbaby Merhaba hangi markaydı testiniz? Bnmde 5 günüm kaldı bgn yaptm 2. Çizgi görünürde yok ama ışıkla tutunca hayali çizgi var yada ben mi öyle görmk istyrm bilmiyrm . Testim erken gebelik testi değil.
Melinoee Busrameryem Canım o 5 gün sonrası gösterir hikayesi tamamen yalan. Rahime ulaşması zaten 1 hafta 10 günü buluyor döllenen yumurtanın. Ben ilişkiden 11 gün sonra predictor erken gebelik testi ile öğrendim. Adetime daha 12-13 gün vardı (düzensiz adet olduğum için) Adet günüm geldiğinde kalp atışını duymuştuk 😊 Yumurtlama gününüzden eminseniz şüpheli ilişki üstünden 10-12 gün geçince çıkıyor buda normal insanda zaten adet zamanına denk geliyor. Aylarca 5 gün sonrası gösteriyor diyip kendimi kandırdım. O ayda bir gün öncesi kan vermiştim 0 çıkmıştı 😂 Ama göğüslerim öyle şişip çevresi koyulaşmıştı ki gene de test alıp bir gün sonrası bakmıştım. Şükür 20. Haftadayız 🙏🏻🙏🏻
Busrameryem Semisko benim elimde de laboquik erken gebelik testi var bı tane nasıldır hiç bilmiyorum 😏
Hasretidil Ben erken gebelik testi yapmadim biraz geçsin dedim adetim 2 gün geçince normal test yaptım bariz belliydi koyu cizgiydi
Hasretidil Busrameryem adet geçtikten sonra tekrar dene bazılarında cikmayabiliyo bende geçince yapmıştım inşallah hamilesindir canım 🙏🙏