Iscn Benimde ilk doğumumda 37. haftada inmişti karnım 38+3 te doğum yapmıştım 🙂 Bakalım bunda nasıl olcak. Bu arada iyi gidiyor canım artık son zamanlar illaki biraz zorluyor ama çok şükür her işimi kendim yapabilcek kadar iyiyim 🙂 Sen nasılsın nasıl gidiyor