Keskin60 Ardeninannesi ben de 6 haftalığım bugün göründüm dr a aslında öğreneli 3 hafta oldu ama sabrettim bekledim bugün kalp atışını da duyduk geldik 🙏
Ardeninannesi Keskin60 bende 3 haftalıkken öğrendim 4+6 da gittim ilk kese göründü birde 6+0 da gittik bizde duyduk benim ilk gebeligimde kalp atışı olusmamisti kürtaj olmuştum rabbim nasip etti çok şükür 💖🙏
Nazocann28 Bende 6+1 deyim ama henüz gitmedim doktora biraz daha beklemek istiyorum 3 hastalıkken gitmiştim görünmemişti Alttan muayene olmak istemedim
Zozan73 Nazocann28 bende 6+ 2 haftadayım daha doktora gitmedim bir sorun olmaz değilmi biraz endişeliyim
Burcinn00 Ardeninannesi alttan muayene ile mi duydunuz kalp atışını ultrason muayenesinde mi duydunuz acaba
Cylnglsn Kanamasi olan var mi bende 6haftaligim. Ama kanamam var igne ve progestan yazdi doktor. Sanki âdetleymişim gibi karnim agriyor.
Ardeninannesi Cylnglsn süpürge filan yapma bence çok ayakta durma bu aylar en azından 3 ay dolana kadar dikkat et
Selindikci35 Cylnglsn kanamam yok canim ama bana da progestan verdi doktor..korkma..Zaten sikinti yasamayalim diye doktor veriyor o hapi. Vajinal mi kullaniosun
mockingbird Cylnglsn Merhaba bende 6+1 haftalığım. 3-4 gündür lekelenme tarzında kanamam var. Kanam bile denmeyecek kadar az. Dün doktora gittim. Bana corasprin verdi.
Cylnglsn Ardeninannesi hic birsey yapmiyorum butun gun yatip uyuyorum ama saglikliymis minnakim oyle soyledi doktor allah insallah sagsalim kucaklamamizi nasip eder.
Selindikci35 Cylnglsn amin canim masallah..Onlar iyi olsunlarda bu hallerimize de sukur..Sen yine de zorlama kndini dikkat et ve bol su ic
Selindikci35 Cylnglsn ben 3 doz vajinal olarak kullaniyorum..agizdan tansiyon dusuklugu yapar demisti doktor..yarindan sonra bitiyor ilacim bakalim devam ettircek mi