Fatma1- şeker yüklemesi yaptırdım ve hiç bir sorun yaşamadım. Ne bulantı ne kusma ne de bayılma. Yaptırma diyenler mutlaka senin de karşına çıkacaktır, bana da çok diyen oldu. Ama iyi ki yaptırmışım diyorum çünkü gebelik şekerim olduğunu öğrendim, aylardır ona uygun besleniyorum.