Yaaa kızlar bende plansız sezeryan olucam sanırım tam 38de bebeğimin makat geliş olduğunu öğrendim çarşamba 38+6 oluyoruz ve kontrolüm var doktor eğer dönmediyse sezeryan için yatış veririz dedi gittiğimde direk yatış mı verir yoksa gün verip eve mi gönderir