kubrakakrgl acı neredeyse sıfır ay diyene kadar bitiyor.Korkutanlara inanmayın ödüm patlayarak gittim,bumuydu diyerek çıktım.Öneri olarak şu olabilir erken haftalarda yaptırmayın 34. Haftamda sabah rutin kontrolde yaptırdım herşey normaldi akşama doğru kanamam başladı açılma sancı derken doğuma gittim