kubrakakrgl Annebebis yapılmıyor çünkü rahimle bir bağlantısı olmayacak doktorun sezaryen olursa Tgcgkhn 37den sonra yapılması doğru diye biliyorum
Mutlulukkk Nehirsude evet..bazen siyahimsi gbi bazen koyu bordo bazende kanli geliyor direkt kirmizi olarak yani. 2-3 kerede parca gbi geldi sanki.
Nehirsude Mutlulukkk korkma o zaman benimle aynı olmuş akşama biter bende 1 buçuk gün sürdü böyle şimdide 1 hafta oldu gelen yok giden yok 1 hafta süre vermişlerdi acilmam var diye sancım var düzensiz ama çok ağır iki gündürde yerinde durmuyor aşırı hareketli
Mutlulukkk Nehirsude korkmuyorum normal dediler allahtan. Yoksa acayip tirsardim yalan yok 😂 bende de hcbsy yok.ozeldeki doktorum 2 cm aciklik var dedi.bugun devlette muayene oldm hic aciklik yok dedi anlaamdm 🥺 bugunn yatis vereceklerdi 41 oldum cnku. Hala bsey yok napcam.blmiorum 🥺🥺🥺🥺 benmkide hareketlendi baya.
Sedadgr Balbebek012 benimde ikinci gebeliğim ikincilerde de çatı muayenesi yapılıo mu acaba merak ettim
Nehirsude Mutlulukkk hareketleri artınca doğum olur demişti burda biri bana 4 çocuğu var hepsi en çok hareket ettiği gün doğmuş ama seninki baya geçmiş açılma olunca geri kapanmasına çok saçma devlette mi sıkıntı var özelde mi acaba
kubrakakrgl Nehirsude Mutlulukkk Seastar88 Cankurt Annebebis Kimler ne durumda ses berin kızlaaar 📣📣📣
Mutlulukkk Cankurt devlette bana ilk defa bugun yapildi. Ozeldeykende yalan olmasin 39da yapmsti galiba doktorum 🤔
Mutlulukkk Nehirsude geri kapanma gbi bsey oldugunu zannetmiyorum da,ikisindenn biri yanls dedi ama kim bilmiyorum.🙄 Dun aksam cok hareketliydi mesela ama bugun eh iste normal.
Seastar88 Ben de bu hafta gittigimde 37yi doldurmus olacak 😬2 gundur uykuda donerken resmen pelvik kemiklerimden çat çut ses geliyor sanki kırılıyor gibi ve baskı da arttı tabi asagı dogru.Ben de biraz tedirginim muayne konusunda bakalım artık 🙂
Mutlulukkk Nehirsude hcbsy hsstmiyorum ben 🙄🙄 dun geeceden beri aslnda hareketleri az gbi geliyor bana ama bekliyorum iste
_Buse_0505 Mutlulukkk normal doğum da mı çatı muayenesi yapılıyor sezeryan olaçaklar içinde mi yapıyorlar
Mutlulukkk _Buse_0505 sezryan icin bi bilgim yok ama sen basindan beri sezryann istiyorsan ve bnu soyledysen doktoruna, o zman bakmiyorlarmis sanirimm. Forumda oyle okumustumm burda
Nehirsude Mutlulukkk ara ara bendede oluyo bir gün sadece 1 kere hareket ettiği oldu ama tabi korkuyorsun normal
Kubra0505 Nehirsude bende aynı senin gibiyim 36+0 da muayene yaptı kanamam oldu önce kırmızı sonra kahverengi 37+6 oldu sancım yada şu gelmeden gitmek istemiyorum daha bebek de hareket ediyo çok şükür bekliyorum
Nehirsude Kubra0505 bende bekliyorum ama iki gündür aşırı hareketli benimki zaten çatı muayenesindede kadının parmağı kafaya değdi