Seval0Seval MelodyFairy yaa canım ben ineyi vurdum da havasını alırken 3 damla damladı sorun olur mu acaba herkeste öyle oluyormuş
MelodyFairy Seval0Seval tabi sonuçta iğneyi güzelce vurmak önemli ama akma durumunu hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️ çünkü ben direk hemşireye yaptırdım
tatlibebegim_ Seval0Seval damla akması normal canım ben havasını almadan yapmıştım o zamanda damlıyodu doktoruma sordum bi iki damladan bişey olmaz dedi