Happy-melek1997 Seval0Seval Min inşallah yok kullanmadım doktor gerek yok kendi çatlar dedi ama inşallah çatlamıştır bilmiyorum da tekrar kontrol demedi gün aşırı ilişki dedi adetini bekle dedi adet olursan 2 3 gün gel geçikirse test yap dedi
Seval0Seval MelodyFairy bugün akşam 6 da vuruyorum ineyi doktorum perşembe gel dedi ben etken gittim diye oldu bence bugün ine perşembe gel dedi çarşamba gittim 😂 bekliyemedim
yuksell07 Seval0Seval doktorum bana gleinceye kadar gu nasiri iliski demişti klomen kullandıktan sonra
MelodyFairy Seval0Seval ben dünü değerlendirdim canım bundan sonrası da aslında gün aşırı ama kasmıcam her günde olsa akışına bırakcam
Seval0Seval MelodyFairy yaa canım ben ineyi vurdum da havasını alırken 3 damla damladı sorun olur mu acaba herkeste öyle oluyormuş
Birhayalimvr Seval0Seval evet normL canim yumurtan buyumus demekki bende kont gittigimde sordu kasik agrilarin basladi mi diye
Birhayalimvr Seval0Seval guzel haberler alacaksin canim bende gebelik belirtileri var p.tesi kan vercem adet olmazsam insallah ikimizde hamile kaliriz🥰