Minikperi Umaybuke 9 haftadan önce gitmeniz gerekiyordu. Özel doktor için bilmiyorum ama normal muayene için Gazide takip açtıramazsınız.
gokcetugumm Tubabbbaa nasıl memnun musunuz bende şuan başka ildeyim ama ailem Mamak’ta orada doğum yapsam diyordum 36 haftalıkken gelip doğuma kadar muayene olmaya ama hiç bilmiyorum nasıldır ☺️☺️
Tubabbbaa gokcetugumm erkek doktorlar çok ilgili ve iyi doğumhanedeki ebe ve hemşirelerde çok iyi üç gün yattım düşük tehlikesinden dolayı normalde beğenmeyip gitmek istemedim etliğe gittim ama pişman oldum yani doktorlar güzel yinede bak sen
Tubabbbaa gokcetugumm maşallah benden önce doğurursun ☺️bana da haber et cinsiyet ne senin ha bu arada Ali güneşi öneren var ben Raşit tan hocaya gitmiştim memnundum bayan doktoru önermiyorlar
gokcetugumm Tubabbbaa inşallah orada olursam eğer haber veririm tabi sağlıkla doguralim dediğiniz doktordan randevu alırım gittiğimde ☺️☺️