Ben de gazide takipliyim, arkadaşın da dediği gibi çok erken hocaya gitmek gerekiyor. Eşim de benimle giriyor dört haftada bir gidiyoruz. Bir gece hastanede yattım kanama sebepli odaları beğenmedim, hatta sörf oda yüzünden acaba yanlış mı yapıyorum özelde mi doğursam diyordum. Aynı zamanda detaylı ultrason,renkli ultrason için özele de gidiyordum arada ama en güvenilir ve ilgili olanı seçmem daha mantıklı geliyor. Hoca hastaları tek kişilik odada, eş için sıkıntı da hiç olmuyor, beklemek de yok. Tek sıkıntım odalar hatasızdı ve biraz pis geldi bana ama doğumda bunlara takılmayacaksın bir gece yatıp çıkacaksın diyor herkes… Özelde bir sorun olsa, küvez, yoğun bakım, sarılık veya daha ciddi bir durumda yine böyle bir hastaneye yönlendirme yapılabilir. Burası daha risksiz.