Kivircikkuala Kızlaaar Merhaba , Bu ay aşılama yaptıracaklar bu postun altında buluşsun ve süreci beraber takip edelim 🥰😍
tatlibebegim_ Kivircikkuala bende üni hastanesinin özelinde yaptırdım tek muayene parası verdim aşılamaya ayrı bi para vermemiştim o yönden iyi oldu ama mutlaka doktordan rapor çıkarmasını iste yoksa iğneler çok pahalı ben raporlu 3500 tl aldım raporsuzda 11 bindi
Semagzll Kivircikkuala bizde istiyoruz hem eşimde hemde bende sorun var 3. Güne randevu aldım geç mi almış oldum şuan ☺️
mucizeolsunn Bbetll bende bu ay tekrar ovulasyonla deneyeceğim olmazsa Eylül ayında aşılamaya geçeceğiz inşallah o zaman kalmadan hamile olduğumuzu öğreniriz
Bbetll Kivircikkuala henüz karar veremedik ama sanırım özele gideceğiz. Burada meşhur bir doktor var onu da düşüyorum. Sen nerede yaptıracaksın canım
Kivircikkuala Bbetll benim tüpler tıkalıydı laparoskopi oldum sol açıldı sağ tıkalı eşimde de ileri hareket sorunu vardı ama o çözüldü
Kivircikkuala tatlibebegim_ özel olduğu için olabilir doktor zaten sgk dökümü istedi büyük ihtimal rapor çıkar ameliyatta geçirdim
Bbetll tatlibebegim_ doktor isteğimize göre çıkarıyor mu raporu Veya belli başlı kriterlerin olması mı gerekiyor
Kivircikkuala tatlibebegim_ kuzum adetin kaçıncı günü gitmiştin bana 2.3 günü dediler ama Cmt pazara denk geliyor adetlerim düzenli olduğu için uzun bi süre böyle devam ediyor ne yapcam ben ya
tatlibebegim_ Bbetll sigortan varsa çıkarır doktor bana kendisi dedi direk raporda çıkartalım diye, ama tam özellerde bunu derler mi bilmiyorum ki
Nisanrrerdag Kivircikkuala hangı sehır bnde devlete asılama oldum tutu ılk asılamam yarın 34haftalık olcaz🫶🏻insallah sızınde tutar🙏🏻
tatlibebegim_ Bbetll ilk aşılamamda asistanlar yaptı ama tutmadı sadece spermleri verdiklerinde kasık ağrısı oluyor sancı, ikincide de kendi doktorum yaptı onda da aynı kasık sancısı oldu güzel geçti dedi doktor umarım tutmuşturr🥲
tatlibebegim_ Kivircikkuala bana 2.günü gel demişti 2.günü gittim 3.günü mutlama mutlaka iğneyi vurunman gerekiyor demişti raporda geç çıkmıştı zor yetiştirmiştim