Merhaba kızlar mutlu haftalar dilerim herkese öncelikle 😀
Herkesin illaki şikayet ettiği bir konu oluyor gebelikte. Sizinkiler ney peki?
Benim için mide bulantısı,mide yanması 😩 2. Gebeliğim maalesef bu Gebeliğim de aynı..
Birde değişmeyen fizik olsaydi off diyorumm 😅😅 ama annelik öyle yada böyle güzel 🤗🥰