Sena00 Ozoooo yok ikinci normal doğumum olacak nasipse benim kızlar geç geliyor ilkide geç geldi buda öyle
Emine_46 Gamzem123 nasıl gidiyor. Bebim kasıklarda çok fazla ağrı oluyor sizde de oluyormu. Adım atsam ağrı oluyor çok zorlanıyorum. İlk bebeğim acaba ondan mı diyorum.