Emine_46 Gamzem123 nasıl gidiyor. Bebim kasıklarda çok fazla ağrı oluyor sizde de oluyormu. Adım atsam ağrı oluyor çok zorlanıyorum. İlk bebeğim acaba ondan mı diyorum.
Zeyzey055 Ozoooo uygulamaya göre 53 ama sezeryan olacak 2. Gebeligim 39 gün kaldı diyebiliriz 38 haftaya
Zeyzey055 Ozoooo sağlıcakla alalim inşallah cok korkuyorum oğlumu 32 de doğurdum hamilelik nedir yaşamadım açıkçası insallah zamanında gelir cok merak ediyorum