Serapgun gzlkzmbilg amin inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım evet belliydi bebeğin plasentası aşağıda o yüzden sezaryen 🌸
Derinnmom Serapgun Rabbim yardımcın olsun 1 saat içerisinde hiçbir ağrın sızın kalmaz inşallah ne sende ne bebeğinde 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Serapgun Derinnmom evet doğurdum ve bugün taburcu olduk bile herkese kolay doğumlar dilerim beklediğimden de güzel geçti her şey yolunda 🤗
Serapgun Haticealan evet bebekle meşgüldüm gerçekten her şey çok güzeldi şimdi evimizdeyiz herkese kolay doğumlar dilerim 🥰
Haticealan Serapgun maşallah darısı bizlere inşallah kolaylıklar diliyorum canım nasıl geçti doğum sonrasında kalktın mı hemen bir de sezaryen mi
ftmak Dilruba2121 doğumunuz oldu mu acaba, benim de fitille başlanacak haftaya, hiçbir belirti yok çünkü sancı vs 😏
Dilruba2121 ftmak merhaba evet dün oldu. Fitili aldım öğleden önce 11de. 8 saat sonra çıkardılar. Sonra sancılarım başladı. O 8 saatte sancı yoktu. Fitil çıkarıldı 1 2 saat sonra sancılarım başladi. Sabah 5.30 doğum yaptım
Serapgun Melal bende çok heyecanlıydım ama her şey güzeldi hiç kendinizi stres etmeyin sadece bebeğinizi göreceğiniz an’a odaklanın 🤗
Melal Serapgun odaklanamıyorum yaa kaskatı oldum midem falan bulanıyor bu kadar panik yapacağımı hiç tahmin etmemiştim sakinleştiremiyorım kendimi😂
Cagladlr Hanımlar size birşey sormak istiyorum ilk doğumum normaldi 2 sezeryan oldu ters geldi diye 3 gebeliğim şuan sizce normal mi sezeryan mi olur 👍
Ao526- Serapgun Herşey güzel olacak 🎉 Bebişinin ağlamasını duydun mu dünyalar senin olacak 😍 Sağlıkla kavuş inşallah bebişine ❤️
ftmak Dilruba2121 çok sevindim, Allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰 nasıl geçti peki doğum , sancılar filan zorladı mı ben de stres oluyorum ister istemez kendi sancılarım başlasın diye uğraşıyorum ama bebek kendi belirleyecek tabi zamanını 😊
Dilruba2121 ftmak tabi ki sancı var. Sancı olmadan nasıl doğsun. Ama gerçekten de bebeğini kucağına alınca o an tüm sancılar bitiyor. Kesiliyor.