Serapgun Çok heyecanlıyım yarın 11.00′da doğumum var spinal anestezi ile olucak ilk bebeğim var mı benim gibi yarın doğumu olan neler yapıyorsunuz bu akşam hiç uyuyamam heralde heyecandan ve düşünmekten 🥰
Vaveylaanur Serapgun benimde persembe gunu insan dusunmeden edemiyo heyecandan simdiden uyuyamıyorum 😁 sizin bebisin hareketleri nasil benimki pek azaltti diyorum oglum sabret yerin dar biliyorum az kaldi diye😁
Merveincim Serapgun sağlıkla doğum yapın inşallah. Bende spinal doğum yaptım 4 ay önce, zaman nasıl geçti hiç Bişi anlamadım 🥹
Zrncvhr Benimde 40 haftam doldu yarın kontrolüm var doğuma alırmılar bilmiyorum hem korku hem heyecan normal doğum 😮💨
Serapgun Vaveylaanur Bazen çok sert hissediyorum hareketlerini arka arkaya onun dışında azaldığını farkediyorum sayılı zaman çabuk geçiyor gerçekten ne ara bu günlere geldik inşallah sağlıkla kavuşalım 🥰
Edsn Serapgun yarın senin için yepyeni bir hayatın başlangıcı olacak Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hastaneye gitmeden mutlaka yanınıza kahve ve kayısı hoşafı götürün sezaryen sonrası bunlar çok lazım olacak 🌸
Ikiz_annesii Serapgun bende bütün gün hazirlik yaptim benim doğumum sabah 9 da cokk cok heycanliyim yattim suan ama uyuyabilicegimi hic sanmıyorum. Hersey kapinin onunde hazir inanamiyorum🤭
Serapgun minee-34 korkmayın desemde korkacaksın ama daha çok bebeği göreceğiniz an’a odaklanın sağlıkla kavuşalım inşallah 🌸
Dilruba2121 Serapgun benim de yarın olacak inşallah. Normal doğum benimki. Yani öyle görünüyor 😂bebeğim gelişmiyor 2 haftadır. 39+3teyim. Suyu da sınırdaydı. Bebek kanalda bile değildi cuma günü. Rahim açıcı fitil ile başlatacak . Bakalım. Rabbim yardımcımız olsun
ftmak Dilruba2121 doğumunuz oldu mu acaba, benim de fitille başlanacak haftaya, hiçbir belirti yok çünkü sancı vs 😏
gzlkzmbilg Serapgun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ilk doğumda nasıl gün verdiler sezaryen olacağı belli miydi benimde ilk doğum öylece bekliyorum 😂
Serapgun gzlkzmbilg amin inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım evet belliydi bebeğin plasentası aşağıda o yüzden sezaryen 🌸