Elifaras_ 3 gün önce doktorum rahim sıyrılması (membran sweep) yaptı. Şimdi çok çok az iğne ucu batar gibi şeyler hissediyorum kasıklarımda acaba doğum başlıyor mu
Seyhan494 Elifaras_ rahim sıyrılmasını nasıl yaptı çatı muayenesinde doktor bana da bir şeyler yaptı canım acıdı hatta ama aynı acaba bende 40+1 im
09-11-22 Valla o batmalar bende de var bugün kasıklarımda ve aşırı kasılıyor toplanıyor bilemedim bende yarın sabah kontrol var bakalm nst de sancı çıkacak mı
Seyhan494 Elifaras_ evet herhangi bir şey demedi muayene edicem dedi baktı ama en sonda bir eliyle karnıma bastırdı diğer eliyle alttan baya bastırdı baya canım yandı sonra da açıklığın yok dedi bana o yüzden sordum size nasıl bir şey yapıldı diye
Seyhan494 Birrannee Elifaras_ hastaneden geldim nst de sancı çıktı ama yine açıklık yok denecek kadar azmış Çarşamba cuma tekrar gidicem en son olmazsa cuma yatış vereceklermiş
Elifaras_ Seyhan494 aynısını yaptı. Rahim sıyrılması işlemi bu. Doğumu başlatmak için yapılır. Devlet mi özel mi sizin
Seyhan494 Elifaras_ devlet o yüzden çok bilgi vermedi demek ki özel olsa her şeyi anlatırdı sanırım 😃 size hangi gün yaptı bunu Perşembe günü yaptı bana kaç günde sonuç veriyormuş acaba 🥺
Elifaras_ Seyhan494 bana cuma yaptı.. 3-4 güne sancılar başlar dedi.. ben de çok çok minik ağrılar oluyor.. nişanım geldi bir de muayeneden sonra.. sende ?
Seyhan494 Elifaras_ benimde minik minik sancılar oluyor ama hala doğuma dair bir şey yok birde o hareketten sonra akşamına sarı bir yoğun bir akıntı geldi benden nişan sandım ama sanırım değildi sende öyle bir şey oldu mu
Birrannee 09-11-22 ay maşallah nasıl oldu normal mi süreci anlatmanı bekliyoruz pozitif bir doğumdur inşallah
Elifaras_ Seyhan494 evet oldu nişan geldi. 3 gün boyunca kahverengi sümüksü nişanım geldi o muayeneden sonra Ama sancı yok of yaaaa Doğursam rahatlicammm
_Fatilla Ben de 40+0 haftalik oldum.Ama sancim yok.Bebeğin kafasi doğum kanalina girmiyor( Hiç açıklığım yok .Doktor sezeryen soyledi .Ama istemiyorum.
Seyhan494 Elifaras_ benimde sarımsı akıntı oldu hep nişanmı anlamıyorum ama birazdan tekrar muayeneye gideceğim kendi doktorum yokmuş başka doktora umarım açıklıgım olmuştur minik sancılarım işe yaramıştır gerçekten yorulduk belirsizlikten