Ay3 11 haftalik gebeyim, idrardan sonra peceteye kan geldi, kırmızı renkli doktora gittim. Progesteron igne yaptilar eve geldim. Agliyorum su an. Lutfen dua edin
gamzecgr Ay3 iğne keser merak etmeyin ben 14. Haftaya kadar 3 kere şiddetli kanama geçirdim çok şükür bişey olmadı sizde dinlenin ayakları uzanınca yüksekte tutun pek iş yapmayın geçicek ağlarsanız stres olursanız daha kötü çok geçmiş olsun 🌸
Ezzzgiii Ay3 canım gecmis olsun öncelikle sakin kalmaya çalış seninle aynı haftalarda aynı şekil oldu kananam ve doktor aynı ilaçları verdi bol bol dinlen şimdi kızım üç aylık stres yapmamaya çalış
Hilalgurce Ay3 kız ağlama normal sadece bir hafta dinlen kalkma ilk hafta olur . Kesede kanama alanı yoktur. Demistir bunu da Dr
201520202023 Sakin ol öncelikle her kanama düşük yaparsin anlamına gelmio bunu 2. gebeligimde cok iyi anladim 4 5 ay adet kanamasi gibi kanamam oldu düşük riski war dusuruceksin dediler kalp atisi yok hamileligin olumsuz gidiyo dediler ozeldeki doktorum gel aliyim dedi daha neler neler ve hic korumadim Allah var yatcaksin dediler ben koltuk cektim hic duraksız temizlik yaptim o neler neler demedik birakmayan bebegim suan 3 yasina giricek Allahin izniyle sakınan göze cop batar sakin unutma bunu bisey olucak diye korkma alanda allah verende allah sadece ona sığın rabbim herseyin hayırlısını werir insallah
Ay3 201520202023 Allah razi olsun sizlerden bir nebze olsun rahatladim. Benim riskli gebeligim var rahmimin yarisi yok o yüzden korkuyorum
Delidolu Ay3 raBbim Yardim etsin geçen aynısı banada olmusTu Progestan fitil Verdi doktor suanlik iyiyim aYaklarini Yukarda tut hep ALLAH yardım etsin 🤲
gamzecgr Ay3 biri pat diye lavaboda indi bildiğiniz kan doluydu kese etrafında vs kanama alanı göremedi rahim büyüdüğü içinde oluyormuş 2. De yine öyleydi 3. De kesilmeyen bi kanamaydı oluk oluk indi sürekli kendi doktorum çağırdı hemen biraz sıkıntılı yerdeydi serum ve iğneyle kestiler bin şükür kahverengiye döndü kesildi sonra tekrarlamadı bi daha yatıyorum dinleniyorum genelde pek iş yapmıyorum
gamzecgr Ay3 yani stres gerçekten etkiler hiç stres yapmayın dua edin dinlenin bol bol heralde 10 hamileden 6sı falan yaşıyor bu kanama durumunu artık
Pamuk Ay3 Bak ne güzel doktora gitmişsin kalbi atıyor önlemini almışsın.Cok güzel bir annesin.Onlem aldıktan sonra bisey olmaz Allahin izniyle bende çok yaşadım önceki gebeligimde.
Oznurkocuk Ay3 hiç korkutma kendini benim bi kaç hafta kanamam adet gibi kanamam oluyordu çok rahattım uzandım sürekli iş yapmadım çok şükür bir sıkıntı olmadı doğuma son 15 günümüz kaldı hatta🥰sürekli dua et
Pofudukkbulutt Ay3 benim ilk hamileliğim 4 ay riskliydi kanamam olurdu sürekli. Hastaneye gidip iğne oluyordum progestan kullandım hep. Ve hiç iş yapmadım ayağa kalkmadım wc dışında o şekilde atlatmıştım. Sizde sakın stres yapıp üzülmeyin. Ayrıca eşinizle kan uyuşmazlığınız var mı?
Guleroz Ay3 geçmiş olsun geçen 1,5 hafta önce bende tam 11. Haftada kanama yaşadım şiddetli bir şekilde progeston fitil verdi doktor 1 hafta dinlendim birde şuan 12+5 teyim Rabbim korusun korkma şuan için kanamam kesildi doktorum iğne verdi 5 günde bir oluyorum
Pamuk Ay3 Senden de❤️ Doktoruna gidince rahim uzunluğunu olctur tamammi.Endisede etme tedbir bizden tevekkül Allahtan.
zumrasmom1 Ay3 ultrason bakılmadi mi canım bebeğin durumuyla ilgili bilgi verilmedi mi? Benimde 16 haftada oldu 3 defa idrar yolu enfeksiyonu kaynaklı çıktı