Youngmotherr ben de sürekli onu araştırıyorum bu arada dün muhtemelen kaşıntıyla pulp yazmışım doğru adı pupp. Doktorumun söylediği kadarıyla tek kesin tedavi doğum yapmak 🥲 doğumdan sonra kendiliğinden geçeceğini söyledi. Ben 32+4teyim daha ve çok zamanım var. Giderek artacağını da söyledi ve bunları anlatırken o kadar sakindi ki sinirlerim bozuldu. Geceleri uykumdan uyandıran dokunduğum yerde kızarıklık oluşturan bi hastalık. Malesef ben de bir çare bulamadım tek iyi gelen şey soğuk suyla yıkamak. Bana kortizonlu bir krem ve bir hap verdi ama kullanmanı tavsiye etmem kortizonlu olduğu için dayanamayacak hale geldiğinde kullan dedi. Eğer varsa bitkisel vs çözümünü bulan, bilen lütfen söylesin 🙏🏼