Youngmotherr valla bilmiyorum ama biraz susuz kalmanın işaretlerinden biri 1,5luk şişeler aldım ben eve o şekilde takip ediyorum ben de. Günlük 15-20 bardak su içiyorsanız problem yok o zaman diğer sıvılar hariç. Exipial Lipo demişler o kaşıntıya iyi gelir inşallah bir an önce gelir 🙏🏼