Derin-derya09 hayır hizmet konusunda sıkıntı kesinlikle yok herkes görevini yapıyor merak etmeyin ne ilaç saati geç kalıyor nede ilgi alaka.. benim erken doğum oldu bebeğimi hiç yanıma getirmediler yoğun bakımdaydı ona rağmen süt hemşireleri günde 2-3 defa gelip süt sağmama yardımcı oldular moral motive ettiler sütün gelsin bebeğine şuan en çok o lazım diyerek keza kadın doğumcular da öyle iğne yapacakken bile hal hatır sorup güler yüz gösterdiler. Tek sıkıntı dediğim gibi herşey kurallı mesela ziyaretçi refakatçi bunlara özellikle dikkat edin benim eşim 1 gün girebilmişti yanıma yarım saat sadece ama hiç önemli değil yani bu sebepte 20-30 bin vermeye değmez.. prosedür olarak 48 saat dolunca çıkarıyorlar ama eğer bi sorununuz yoksa muayeneler de falan sizinde ağrılarınız çekilebilir seviyedeyse ve en önemli gaz çıkarabilirseniz 40-41.saatlerde de gönderiyorlar benim öyle oldu.