Derin-derya09 merhaba 19 gün önce devlette sezaryen doğum yaptım memnun olup olmamak birazda beklentilerinize bağlı,devlet hastanesi olduğıu için haliyle kalabalık bi özel hastane rahatlığı beklentisinde olmayın,herşey kurallı ve saatli uymaz ve karşı çıkarsanız memnun kalmazsınız onun haricinde doktorlar olsun hemşireler olsun herkes görevini yapıyor ben memnun kaldım 🙂