adatuna Parlakk ben ilk 12 hafta gece 2 gündüz bulantım uyanınca devam ettiği için 1 akşam da olunca 1 şeklinde içtim. Zamanla azaldıkla sadece gece 2ye düşürdüm
Parlakk KadersizMelek çok zormuş sizin geçmiş olsun benim midem açken de aşırı bulantım oluyor yiyorum bu sefer kusuyorum nasıl birşey bu ben anlamadım inşallah biran önce biter