Parlakk iştahın olması bile bir nimet inanın, bende iştah yok zorla yiyorum zaten çoğu da çıkıyor, hele ilk 5 hafta resmen yemeden içmeden boş mideyi kustum ölü gibi yatttım. 10 kilo verdim🤦🏻♀️ Zaten sonunda acillik oldum. Ben korunurken kaldım malesef yoksa düşünmüyorduk daha 1,5 yıl önce ameliyat oldum hemde yapışık plasenta sorunu vardı. Çocuğuma bakamıyorum ,annem eşim ve oğlum bakıyor bana da kızıma da. Hayırlısı ile kurtulalım da tüpleri bağlatcam Allah nasip ederse, yok yani bünye hamileliği kaldıramıyor 😰