tugcesakzci dudaktan_kalbe25 9 haftalık gebelikte 3 cm fasulye kadar bir şeyi hele ki ilk gebelikte hissetmen imkansız. İlk gebelikte daha geç hissedilir bunun sebebi vücudundaki kasların daha tam anlamıyla gevşememiş olması. Arkadaşların dediği gibi bağırsak hareketini falan heyecandan yanlış yorumlamış olabilirsiniz. Şunu doktora söylesen yüzüne bir şey söylemez belki ama kongrelerde bile senin dalganı geçer haberin olsun 😂😂
dudaktan_kalbe25 tugcesakzci ya bırak 6. Haftada hisseden bilen var ne kafasındasn sen ya😅😅 kongreymis bide hahahah🤣🤣🤣
tugcesakzci Minikmucizelere kız dalga geçer doktor bunu söylese zaten doktorlar sego insan azarlamayı insanlarla dalga geçmeyi 😂😂😂
11-02- dudaktan_kalbe25 canım benim bile 14+5 doktora sordum benimde erkek doktor imkansız dedi 16. Haftadan itibaren belki dedi
tugcesakzci 11-02- bizde 14+5 olduk bugün, doktor en erken 16 ama sen daha geç hissedersin ilk gebeliğin kaslarının biraz gevşemesi lazım hissedebilmen için dedi
tugcesakzci dudaktan_kalbe25 sen doktoruna söyle de twitterda kadar düşersin yüksek ihtimalle jdjdjjd tenezzül edip cevap bile vermeyebilir tabii doktorun o da ayrı
EbrKzlky dudaktan_kalbe25 Sen kendini niye bukadar kandırıyosun ya 😂 2.hamileliğimde bile 18den önce hissetmedim şimdi bi dk durmadığı halde. 13 haftalıkken imkansız hissedemezsin. 9.haftadan itibaren falan hikaye yani. Biraz sabırlı ol zamanı geldiğinde hareket nasıl ediyormuş görürsün, sonra bide ısrar ettim rezil oldum diye kendini yeme sonra 😂 bağırsaktır gazdır o 😂 şimdi kimseyle inatlaşma boşuna bence 😂😂
Ftmmlkc dudaktan_kalbe25 hahahah daha saçma bir şey okumadım kafayı yemişsiniz siz bence gazdır o haftalarda mümkün değil oynamaz iyice abarttınız bu işi ya
Mebus dudaktan_kalbe25 valla canım ben 9 haftalık ultrasona girdiğimde bizzat bebeğin hareket ettiğini gördüm ediyordu ama ben hiç hissetmiyordum 11 haftalık oldum hala hissetmiyorum bazı hissedilenler tamamen bağırsak hareketi
Ada_ada Mebus Aynen ben de aynı şekilde gördüm, hatta çok hareketliydi. Ama doktor dışardan hissetmen için bebeğin büyüyüp gelişmesi hareketlerinin güçlenmesi gerekiyor demişti. 18. Haftada bile minik minik hissetmeye başladığım halde emin olamamıştım.😀
mybaby4 dudaktan_kalbe25 annen nereden biliyor bebeğin hareket ettiğini ? 17.haftam bitmek üzere ama henüz hareket yok