gurbetcianne97 dudaktan_kalbe25 yerinde durup durmaması önemli değil hareket etmesi normal zaten hepimizin bebeği o haftalarda hareket ediyor ama hissedemezsin. Eğer kendi boyun 10 cm rahmin de fındık kadar değilse imkansız bağırsak hareketleri onlar
Minikmucizelere gurbetcianne97 valla 12. Haftada benimkide yerinde durmuyodu doktor ne kadar hareketli dedi zor olctu hatta hicte bi sey hissetmedim hissedilmezde ztn ama ablamiz hissetmis nasi bi kuvvete sahipse 3 cm lik bebek😂
Minikmucizelere gurbetcianne97 valla bende doktorumu birakip ablaya kontrole gitmeyi düşünüyom artık 😂😂
dudaktan_kalbe25 denizyc nasıl gec gelisiyor ya ben ultrasonda 17 temmuzda gördügümde cocugun kolları ayakları oynuyor de özellikle bak dedi gösterdi🤣🤣
Damla dudaktan_kalbe25 benimki de öyleydi ama hissetmedim nedense bence dalga geçiyorsun insanlarla 😂
gurbetcianne97 Minikmucizelere kız zaten 2-3 cmlik bebeği hissediyorsa ya omda sorun var ya da biz insan değiliz 😂😂 oynar zaten oynamasında sorun yok da o kadar ufacık şey ıh ıhhhh yani hayır bide illa ısrar ediyolar 😅
Minikmucizelere gurbetcianne97 aynn bide inatla israr ediyo hissettim diye doktoruna dese 9 da hissettim diye ilk defa senden duyuyorum der😂😂
Minikmucizelere dudaktan_kalbe25 abla 15 haftaligim kac kilo dogar bebegim gelecekten kesitler alabilir miyiz sizden😂😂
tugcesakzci Minikmucizelere kız dalga geçer doktor bunu söylese zaten doktorlar sego insan azarlamayı insanlarla dalga geçmeyi 😂😂😂
Minikmucizelere gurbetcianne97 bende bi haftalikken ogrendim gebeligimi cinsiyette 5. Haftada belli oldu😂😂