emineuysuzkesen ben ilk kızıma doğmadan önce oda yaptım çilek mobilyadan büyüyen beşikli bi takım aldık e dolabına eşyalarını yerleştirdim kendi dolabımda yer yoktu doğduktan sonra da gündüz uykularını beşiğinde yaptı böylece odasına alıştı ve 6 aylıkken odasını ayırdım . Şu an 3 yaşında beşiği açıp yatak yaptık yine çok rahat oldu ve biz hep iyi ki almışız dedik herşeyin fiyatı her gün artıyo zaten ayrıca çokta işime yaradı