emineuysuzkesen oda yaptım, kendi evimdi, çocuk odası vardı, fiyatlarda çok uçuyordu, erkenden yaptım odasını montessori yaptırdım, odamız çok küçüktü mümkün olduğunca dekorasyona dikkat ederek alanı en ii kullanacak şekilde yaptım. Az önce aldığımız odanın fiyatına baktık, tam iki katı artmış temmuz zamlarından sonra. Kaldı ki diğer ürünlerde aynı şekilde. Türkiye de bugün aldığınla yarın kardasın. O yüzden hiç düşünmedim oda yaparken. ☺️ anne yanında da Max 9 ay yatırıp sonra kendi odasına geçiricem inşallah.