HMH e_blue_sky_a kullanmıyorum değil kullanıyorum etraftan gelen tepkiler hakkında sizlerin ne düşündüğünü merak ettim sadece ☺️
e_blue_sky_a HMH hmm ok cnm çünkü postta “kullanmıyorum ” yazmışsın yandaki 3cizgiye tıklayarak düzenle diyip düzeltebilirsin. Ne düşündüğüme gelince tıp konusunda tıp okuyanlara güveniyorum ben doktorlar ne derse o
HMH Wera kullandım en başından beri hatta gebelikten önce de kısa süre kullandım şu an hala kullanıyorum sadece etraftaki söylentiler hakkında ne düşündüğünüzü merak ettim ☺️
TgbHmz HMH Merhaba 32 haftalık hamileyim hamile kalmadan 2 3 ay önceden kullanmaya başladım hala devam ediyorum kullanmaya.
zumrasmom1 HMH 12 haftaya kadar kullandım. Ablam hiç kullanmadi ama çocuğu asla yerinde durmuyor bence folik asitle alakasi yok
HMH e_blue_sky_a evet siz yazdıktan sonra fark ettim kusura bakmayın post açarken fark etmemişim kullanıyorum yazıyorum telefon ilk kullanmıyorum kelimesini seçiyor 🤦🏻♀️ yorumlarda düzelttim ama postta görmemişim teşekkür ediyorum ☺️ postu da düzenleyemedim 1 kez düzenlemiştim o yüzden mi acaba
HMH e_blue_sky_a evet katılıyorum size bence de bu insanlar bu eğitimleri alıyor ve güvenmek gerektiğini düşünüyorum ☺️
e_blue_sky_a HMH yarın mesela ben perinatolojiye gideceğim. Kadın doc.dr hem 5yıl tıp okumuş perinatolojide uzmanlık yapmış üstüne Bi okul daha okumuş olmalı doc.olmak için. Artık o ne derse o yarın soracağım folic asiti veya vitamin alayım mı diye