Birsenvergili epidural aldıktan sonra sancı hissetmedim ama kasılmalarımı hissettim.. ağrım olmadığı için ben bir süre uyumuşum.. açılmam 9 cmdi, doktorum ağrı kesiciyi durdurdu, ıkınma hissettiğin zaman Doğumhaneye alacam dedi.. bu sırada yavaş yavaş sancı hissetmeye başladım, ıkınma hissiyle doğumhaneye gittim, 3 ıkınmada da oğlum doğdu.. ikinci doğumumda epidural olmadı, sancı sıklığından çok yoruldum mesela, ilk doğumumda çok rahatmışım☺️