Birsenvergili bende ilk doğumumda doktoruma epidural düşünüyorum demiştim doktorum bana 4 cme kadar beklememiz lazım beni dinlersen nolmal dogur dedi sizinde bahsettiginiz gibi ikinamıyormuşsun iyiki doktorumu dinledim gayet iyi gecti doğumum şuan ikinci gebeligim rabbim nasip etse tekrar nolmal olcak