bebitomom bende daha önce Özel de takiplidim oradaki döktürum çok iyi biri ücreti pahalı olduğu için devlete gitmeye başladım şimdi Bir hafta sonra ya acil den giriş yaprim artık. birde doğum esnasında şuana kadar gittiğim devlet hastanesindeki döktüruma doğum yapmak istemiyorum acil den giriş yapıp burada özel bir döktura takipli değilim mı desem acaba nasıl yapsam döktürum ismini vermezsem başka bir döktür gelir mı acaba . Bir bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz 🙏