Dilek_gms 31+4 haftalığım, gebeliği öğrendiğimden beri her hafta randevu alarmı kurdum, sürekli arayarak ya da MHRS den takibini yaparak 30. Haftada randevu (sabahtan gidip sıra almaya çalışmak diye bir durum yok hastanede) 12. Ve 20. Haftalarda 2 kez Şikayet oluşturduktan sonra dönüş alıp o şekilde randevu alabildim. Bütün bir şehir için 1 devlet hastanesi ve 4 kadın doğum doktoru vardı poliklinikte. Aynı doktordan zaten vazgeçtim doktor bulamadım 😄 Ne kadar arama da yapıp randevu da kovalasanız başka şehirlerin nüfusu ve doktor sayısına göre değişiyor. Şimdi arkadaşım hamile 18 haftalık devletten tamamen vazgeçti kız, bulamayacağım nasılsa diyip özel e gidiyor.