Sumydmn 1melekannesi3858 aman darısı başıma günler geçmiyor sanki. Ben de 36+4 oldum 37 de gel diye baskı yapıyorum yavruya inşallah anasının sözünü dinler 🤪
yeniaday1 Sumydmn öyle deme ya en doğru zaman ne zamansa öyle sağlıkla gelsin 😀 benimde bazen canım çok yanıyor hareketlerinden ama napalım sağlıkla gelsinler de yapacak bişey yok 😀
3Tospikannesi 1melekannesi3858 cano 10 saat oldu ses yok senden başına ne geldi naptın merak ediyorum yaa doğurdun diye umuyorum inşallah pozitif bir doğum olmuştur 😊
3Tospikannesi Ulvana hadi inşallah en azından o rahatlamış olur 😁 bizimkilerin gelmeye niyeti yok dün sancılandım gece 2 de evde tür attım ama boş 😂
Ulvana 3Tospikannesi ben artık ayaklandım iş falan derken ağrılarım kalmadı😁😁😁bu ne ya ha bi sancı geliyor hadi bebiş gel diyorum nç bi tık yok
1melekannesi3858 Pinklove Amin inşallah canım cümlemizin bebisler Rabbım evladı olmayana evlat evladı olana da sağlıklı sihatli büyütmeyi hamile olan bütün hamis annelere kolay Bi avazda doğum yapmayı nasip eylesin inslalah sağlıkla alırız kucagimiza