Fik 3Tospikannesi Ulvana Belki miniğine sonunda kavuştu 🥰😍 sağlıkla kavuşsun inşallah vakti geldiyse 🥰
3Tospikannesi Fik inşallah canım ama bu kadar çabuk olacağını sanmıyorum ilk doğum olduğu için uzun sürer
AysnrTml 1melekannesi3858 çişini tutar gibi geldiğinde tutmayı dene eğer tutarsan sıkıntı yok ama tutamazsan suyun gelmiş demek. Su da önemli bir şey suyun biterse çocuk tehlikeye girecek bunu göze alabiliyor musun
bebis001 Bende 36+6′da doğum yapmıştım güzelim yüksek ihtimalle sende şu an doğum yaptın Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
3Tospikannesi Youngmotherr 😂😂😂 bacım seninkini beklersek bizimkilerin evlilik çağı gelir 😂 Gerçi sana gülüyorum ama benim iki çocuk 36 da geldi bu sıpa yarın 37 olacak hâlâ tık yok 😁 çıkışı bulamadı bi türlü
3Tospikannesi Youngmotherr yok kız üzülme ne kadar kalabilir kii içerde elbet zamanı gelince çikacak 🥰😁
3Tospikannesi Youngmotherr inşallah biz bu kadar beklemeyiz inşallah seni de doğurmadan yollamazlar sağlıkla gelsin minikler artık 🥰❤