A12_S07 evet bana usg de
Çok güzel herşey normal dendi kan sonucu ikili de yüksek riskli geldi fetal dna yaptırmanı öneririm dedi öyle korktum yaptırdım 10 gün sonra çıktı sonuç o on gün bebeğim hastami bişey var mi içim içimi yedi mafolduk eşimle çok şükür sonuç temiz geldi ikinci bebeğim olursa ikili tarama yaptırmam usg iyiyse bebek iyi oluyor herkes öyle dedi detayli usg yaptırcam sadece üçlü tarama falan yaptırmıcam zaten fetal dna 70 farklı kromozom hastamızı var mi vb dna bakılan bir test pahalı ama insanin içinde şüphe olacağına öyle 9 ay beklenmez doğuma kadar mecbur yaptırdım şimdi içim rahat ben inanmıyorum saçma sapan bişey ikili test yani insanı korkutmaktan başka bişey değil