Dün benimde ikili test sonuçlarım geldi.Benide biraz korkutdular dünden beri ne yediyim içtiymi bilmiyorum.Aslında bizde Azerbaycanda test sonucunun norması için 13 haftalık gebelikte HCG’ni 14,2-114,7 böyle norma koymuşlar bende çıkanda 113😐Sizce korkulu bir şey varmı?